Sunday, February 27, 2011

sajak main-main volume 2

aku cari la topik nak buat sajak ni..
cari punye cari tetibe tringat ros yang ak gune aritu..
sumpah pelik..dalam 1hall just 2owang yg ada ros kat poket
haha..
so ak pown nak buatlah sajak based on the rose..
xde kne mengene antare hidup atau mati ok..
this poen is just for fun..'

it all starts here ..
I give it to you .. a sprig of roses
I consider this a sprig of roses like myself ..
like my soul ..
like my life ..
I never give it to the other but only for you ..
if the roses withered ..
  i will withered too ..
If the rose petals fall ..
  my breath fall from my body..
if the rose is death ..
so ... I went from this world to face Allah ..
my dear ..
take care of your roses that i gave you in a full heart ..
only that which I can gave you ..
goodbye my dear ...
lets this love lies..in my heart.. 

sumpah aku xd keje pagi2 ni..
aiyooo
xd kne mengene dgn idop ak btol
hahaha

1 comment: