Tuesday, June 21, 2011

JOHOR duniaku

yep memang aku anak jati johor
kenapa? cemburu ke?
haha dalam 2minggu ni je aku dah 3x ke johor
urusan kerja la katakan haha
perasan lebih aku ni
takde lah,
aku jadi kuli je ke johor
driver makayah aku
1st ke johor aku jd driver n tolong kemas rumah abang aku pindah
penat der...
turunkan barang dari tingkat5 ke bawah
boleh patah kaki aku..
next 2nd time ke johor hari sabtu lepas
aku jadi co-pilot akak aku ke jemputan kahwin
singgah rumah abang aku la gak
this 3rd time aku ke johor semalam n aku masih disini haha
abang aku demam denggi la pulak..
kesian dia..
ada je dugaan..
allah nak uji hamba dia kan
:)
tak pe lah..insyaallah nanti kau sembuh la bang
kak ikin pun dah dapat pindah johor,lagi senang nanti
syira semestinya rapat dengan aku
tak nak berenggang haha
sayang anak2 sdare aku >.<

No comments:

Post a Comment