Friday, October 19, 2012

Nota Penting!

Nota khas suatu hari nanti, insyaallah:
* aku hanya budak kampung, bukan budak bandar
* aku bukan anak orang kaya
* aku sememangnya anak yang manja dengan mak dan ayah
* aku tidak sekacak aaron aziz, tapi ini rezki yang Allah bagi padaku
* aku bukan insan yang terlalu genius, sebab itu aku perlu belajar
* aku juga tidak romantik
* aku masih cetek ilmu, bagi aku masa untuk mendalaminya
* aku mungkin 10x lebih kejam dari kamu
* aku tak mencari yang terlalu sempurna
* jika kau terlalu cantik, tugasku menjaga kecantikanmu
* jika kau terlalu seksi, tugasku menutupmu
* jika kau kurang ilmu, tugasku mengajarmu
* aku lebih pentingkan mak ayah
* aku takkan kahwin awal selagi aku tak capai impian makayah
* jodoh ditangan Allah. sampai masa kau akan datang serentak aku pada kau

No comments:

Post a Comment