Thursday, December 13, 2012

LAWSOC UUM tetap dijiwa

Assalamualaikum..selamat petang..
mohon maaf dari awal kalau post kali ni agak bosan *rasanya post selalu pun bosan kot.
OK terus ke point asal aku.
.....................................................................................................................................
Harini mungkin hari terakhir setelah setahun aku memegang jawatan kepimpinan LAWSOC UUM
Agak sebak sebab setahun ini sangat bermakna bagi aku. 
Kami 21 individu yang mempunyai watak berbeza.
Dan akhirnya kami dibubarkan dari bersama. Rasa macam berpisah dari keluarga..
Abang-abang dan Akak-akak yang sporting, baik, membantu, dan caring.
Masing-masing membantu kalau ada masalah, dan disinilah nampak dimana penyatuan kami.
Dari sini lah bermulanya penyatuan semua pelajar undang-undang UUM.
Setiap program yang kita jayakan, kita raikan bersama.
Setiap kejayaan, kita sambut bersama.
Tiada kejayaan kredit individu, tetapi sebagai satu pasukan.
Saorang kapten yang hebat bernama Faizal.
Dibantu dua gadis yang jelita "maria dan dayah"
Bersama anak-anak kapal yang lain.
Mampu menaikan nama lawsoc uum, memacu nama sebagai sebuah kelab yang aktif.
Berjaya mengubah persepsi masyarakat tentang pelajar undang-undang yang sombong kepada peramah.
Objektif masa pendek dan masa panjang yang sangat bagus.
Insyaallah, sekiranya aku masih diberi kepercayaan untuk mendukung matlamat itu, aku akan bawa legacy mereka.
Sekiranya tidak, aku tetap meyokong LAWSOC UUM.
Inilah satu-satunya persatuan yang aku dapat banggakan satu hari nanti.
Semoga kepimpinan baru nanti dapat membawa perubahan dan menjaga kebajikan mahasiswa.
Kita ditugaskan untuk membantu orang lain, bekerja demi orang lain.
Bukan kredit individu. 
Semoga LAWSOC UUM tetap berada diatas.
I LOVE ALL OF YOU!!
....................................................................................................................................................................
Aku sebab masa menulis post ini, aku tak tahu kenapa. jarang aku sebak macam ni. Aku akui airmata mengalir tatkala menulis. Aku dah anggap mereka sebagai keluarga aku. Keluarga besar. Persatuan ini umpama darah yang mengalir dalam diriku. Semoga ikatan kita terus bersama. Insyaallah.

with love,

M.Fiqrun

to;
LAWSOC UUM

No comments:

Post a Comment