Monday, May 2, 2011

journey to the west?? gila kau fiqrun

tarikh : tak ingat,30april kot
lokasi : malaysia lah
motif : entah la..saje2 kot

7.15 pagi – sampai ke rumah along untuk tukar kereta..”kau ni pehal lambat,cakap kol7 ni dah 7 suku,aku nk keje ni,lambat” ceh awal-awal pagi dah kena sound =.=
7.30 pagi – fast n furious versi malaysia! >.<
9.00 pagi – tepat aku sampai haha..sarul call “aku sesat,tunggu aku” =..= ceruk mana kau pergi wahai sarul...
9.45 pagi – bermula sesi membosankan..menuggu giliran ditemuduga..88? owh man..nombor yang cukup cantik lagi menawan..nasib la ramai kawan aku..tak de la bosan aku nak tunggu giliran..berjam-jam menuggu ni....
12.45 (kot la,aku xingat sangat) – turn kami,yes! Soalan pown mengarut je..betul ke ni temuduga untuk law? Tak de soalan law pown.. ah lantak la..bedal saje cakap,janji dia faham apa aku cakap hehe
1.20 petang – “jom cyberjaya” .. ”jauh tak?” .. ”jauh gak la..” .. ”tak kesah la,jom aku follow kau”
Bermula la perjalanan sesat yang aku pun tak tau kemana sarul nak bawa aku..kau ni waras tak sarul..kata cyberjaya,tapi dah lepas ni..kau nak jual aku ke ni???
3.15 petang – damn..dia bawa aku ke shah alam rupanya haha..hampeh kau sarul,tak cakap awal-awal
Melepak sebentar bersama rumate tersayang
5.45 petang – perjalanan pulang yang sungguh ‘menarik’..jem nak mati! Rase nak mati aku drive slow gila..benci betul aku dengan jem..buat aku mengantuk je..nasib aku tak tido dalam kereta tu..kenapa la semua orang nak naik kereta..naik la flight,k nada e-ticketing..*bru kena soal ng soalan tu*..bertapa lah aku dalam kereta berjam-jam..nasib ada roti,boleh la gak aku makan haha
9.00 malam – setelah tukar kereta dan segala bagai semua..rumah jua menanti aku..Perjalanan yang lambat 1jam setengah..sabar je lah..PLUS kena buat highway atas angin la..nak elakkan jem kn..

No comments:

Post a Comment