Wednesday, March 16, 2011

Dia Muncul Dimimpiku..

.........................................................................
aku berada di satu tempat yang agak asing..
tiba-tiba satu lembaga memakai seragam sekolah melambai kepadaku..
"abang,ada orang nak jumpa"
'ah sudah...aku dah la tak tahu aku kat mana ni..
siapa pulak nak jumpa dengan aku ni..'
aku kuatkan kudrat maju ke hadapan...
suddenly...
!!!!!!!!!
oh Allah! only you my god..
is it for real??
she..in my dream..
owh..sempat juga aku berbual dengan dia didalam mimpiku..
tersegan la pula aku..
haha
...........................................................................
(tersedar disini)
sebelum aku terlena semula dibuai mimpu kedua..
...........................................................................
aku di pejabat?!
bila masa pula aku ada pejabat ni.. =.='
aku keluar bilik ku..
ada client nampaknya..
kutegur client-ku..
dia berpaling kearah ku..
!!!!!
oh my!
she again!
tersipu aku malu..
sejak bila dia jadi client-ku..
0_o
tiba-tiba..
(tersedar la pulak...damn)

ini bukan first time aku mimpi dia..
tapi kenapa ye?
aku tak fikir pun pasal dia sebelum tidur..
adakah ini takdir?
suratan atau kebetulan?
atau mainan syaitan semata-mata?
ku harapkan ini adalah takdir..
takdir dengannya?
hanya Allah yang tahu..

2 comments: