Wednesday, March 9, 2011

Ia ada padanya sejak azali..(sajak main-main volume3)

adakah aku rabun?
tidak..
naluriku merasakan yang aku telah dibutakan..
dibutakan dengan perasaan itu..
berkurun telah ku mengenalinya..
tetapi baruku sedar perasaan ini..
bodohnya aku,butanya aku,bangangnya aku
kenapa aku sebegini lampi..
mungkinkah ini takdir perjalanan benang hidupku
mungkin...
tapiku tidak mahu menzahirkannya..
bukanku takut,bukanku segan,bukanku tak mahu
tetapi ak menyedarinya
masih belum tiba saatnya..
mungkin kurun ke 30 nanti akan ku luahkan..
mungkinkah?
tiada yang mustahil..
jika ini qada' dan qadar hidupku..
aku terima dengan ikhlas hati..
YA ALLAH..
kuatkanlah hambamu ini yang mahu hidup mengikut jalan sebenar
aku tidak mahu sesat disebabkan aura ia yang belum sesuai masanya

aku harap dia sedar dan mengerti 
aku sanggup menunggu masa yang benar
aku harap dia jua begitu
jika itu dan dia yang sebenarnya
aku bersyukur
jika itu dinafikan
aku menerimanya dengan redha kerana ALLAH..
kerana aku...
mahukan terbaik dari aku dan dia..
jalan yang diredhai ALLAH..

No comments:

Post a Comment